📢 **Relacja z wycieczki do Szczecina klas VII-VIII ** ✈️🏰🍲

W dniach 11-15 września uczniowie klas VII-VIII zgodnie z powiedzeniem lecim na Szczecin mieli okazję polecieć na wycieczkę do Szczecina i to dosłownie – niektórzy mieli okazję po raz pierwszy lecieć samolotem! ✈️ Dzięki dotacji z programu *Podróże z klasą*, przeżyliśmy pięć dni pełnych niesamowitych atrakcji i niezapomnianych przygód.

Już od pierwszego dnia zanurzyliśmy się w historię i tajemnice Szczecina – dosłownie! Zaczęliśmy od majestatycznego Zamku Książąt Pomorskich.

To jednak dopiero początek. Następnego dnia przyszedł czas na interaktywne zabawy w *Morskim Centrum Nauki*, gdzie nie tylko pływaliśmy łódkami, ale też mieliśmy szansę wcielić się w role kucharzy i przygotować potrawy… dla marynarzy! 🍲⚓ Poznać siłę wiatru oraz własnych ramion.

Zobaczyliśmy też seans w *Planetarium*. A wieczorem? Spektakl „Polita” w *Teatrze Polskim* – to był hit, który porwał nas w świat teatru i efektów specjalnych.

Kolejny dzień, kolejne atrakcje*Muzeum Techniki i Komunikacji*- prawdziwa gratka dla fanów motocykli, starych samochodów, tramwajów. Dzięki symulatorom była możliwość poczuć się jak prawdziwy motorniczy.

Nie możemy zapomnieć o naszej wspaniałej przewodniczce, która z ogromnym zaangażowaniem oprowadzała nas po najciekawszych miejscach Szczecina. To dzięki niej zachwyciliśmy się futurystycznym wnętrzem ,,Filharmonii Szczecińskiej”. Ogromne wrażenie na wszystkich zrobiły Podziemne Trasy Szczecina- gdzie mieliśmy okazję odbyć podróż w czasy II wojny światowej oraz PRLu.

Dwa razy podziwialiśmy panoramę miasta – raz z wieży *Bazyliki Archidiecezjalnej*, a potem z *Cafe 22* – to były widoki, których nie zapomnimy! 🌇☕

Każdego wieczoru wracaliśmy do hotelu Ibis, który okazał się idealnym miejscem na odpoczynek i integrację – po długim dniu pełnym wrażeń, zawsze czekały na nas wygodne pokoje i pyszne śniadania. 🛏️🍽️

Oczywiście nie obyło się bez degustacji regionalnych przysmaków – zachwyciły nas lokalne dania, a niektórym tak zasmakowało, że planują wprowadzić szczecińskie smaki, takie jak paprykarz szczeciński, na stałe do domowego menu! 🥘

Podsumowując, wycieczka do Szczecina to był strzał w dziesiątkę – pełna zabawy, nauki, niezapomnianych widoków i… świetnych wspomnień!